Allmänt seg dag

Vaknade vid 10 idag och tänkte för mig själv, orka gå upp på stan för en lektion så jag somnade om. Vaknade vid halv 12 i stället, tog lite mat speghetti och köttfärsås :o oh my... anyhow satte mig och lyssna på lite musik Scars on Broadway <3 gick iväg till haga och handla cigg fan va halt det är ute O.o. Tog ett tid och gå fram och tillbaka hmm. Sen blev det musik igen och snacka med lite random folk ^^ sen gjorde jag en bild i photoshop..

photoshop bild
Keira Knightly är rätt snygg om jag får säga det ^^
Sen har jag snackat lite med Diddi :o ahh den tjejen är underbar asså :D har även legat och kollat på The Jackal och imorn blir man 20 år då :o och fest på lördag tagga tagga tagga :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0