You Were The Source of My Life

Morfar <3 :(

Jag saknar dig något otroligt morfar kan inte fatta efter snart 4 år att du är borta. Du var den personen  som betyde nästan mest för mig du var alltid där. Sen du dog har allt gått åt helvete jag har varit depprimerad i snart 4 år och om du såg mig just nu vet jag att du inte skulle vara stolt över mig, jag har förstört mitt liv totalt. Du fick mig alltid att må bra du var min bästa vän och du har lärt mig så mycket och du trodde verkligen på mig, förlåt att jag gjorde/gör dig besviken. Jag kan knappt gå till din grav längre jag bryter bara ut i gråt :(. Vet inte hur jävla mycket jag klarar längre, seriöst.

Jag vill bara kunna spola tillbaka tiden då jag verkligen mådde bra och inte behövde låtsas att allt är bra. Förlåt för allt. Fattar inte varför du inte sa att du mådde dåligt, jag fick inte ens säga hejdå :'(. Sist jag såg dig satt jag bara på mitt rum och sa knappt hej förlåt :'(.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0